Sista kvällen i Ha Noi!



Igår kom vi tillbaka till Ha Noi, här ska vi stanna i en natt till. Känner nog att vi båda "kan" detta nu. Vi ha liksom sett de som vi vill se här så imorgon blir det perfekt att åka till nästa ställe.
 
Då går flyget mot Ho Chi Minh, alltså Vietnams huvudstad. Här ska vi stanna en natt. Vi har lite planerade utflykter som ska göras där innan vi sen dagen efter åker vidare mot Kambodja. 

Det är väldigt mycket färande hit och dit, men vi vill ju hinna med så mycket som möjligt. Och såklart, så tycker vi det är roligt! 

Men igår tog vi det ganska lugnt. Vi hade inte direkt några planer men en sak är säkert... mat. Efter den där äckliga maten på båten behövde jag en riktig måltid, alltså pizza. 
Vi hittade Dominos och beställde två pizzor. Jag tog en med tunna kanter meeeeen blev missförstådd och fick med ostfyllda kanter?? Ja.. inte direkt det jag önskade mig men det fick gå. 
Efteråt tog vi en bucket på ölgatan och en och annan öl. 

Nu har vi bara kvällen kvar här och känner jag mig rätt så blir det en tidig sådan. Är så trött och sliten idag. Känner mig nästan lite sjuk..??? Hoppas det går över till flyget imon. 
(null)

(null)


(null)

(null)
Älskar mina nya byxor. Världens skönaste!

Asien backpacking | |
Upp