Första dygnet på hemmaplan

Efter en god natts sömn vaknade jag utvilad. Så mysigt att få vakna upp i sin egna säng. Startade dagen med en supergod frukost och fortsatte den med tvättning. Skönt att få packningen klar så fort som möjligt.. visst?

Så här fortsatte min dag..
(null)

(null)
Åkte hem till nyopererade Carro för att laga middag och såklart ha tjejsmys. Åt åt och åt massa god curryfisk (som vi åt dagligen när vi bodde i Stockholm hahah) 
Stannade i timmar innan det va dags att åka hem till mamma och pappa.

(null)
Hemma hos mamma och pappa hämtade jag min lilla bebis som jag skulle passa. Efter många kramar och pussar körde jag och Fanny hem till oss för att äta tacos med Simon. Gud vad jag hade längtat efter de!

(null)
Efter tacosen la jag mig i sängen. Nya avsnitt av New Girl ha släppts på Netflix, YES!
La mig i sängen och hann 1,5 avsnitt innan jag somnade. 
Somnade klockan halv 9 men vaknade halv 1 då pappa ringde. Jag skulle hämta dom på en fest och köra hem Fanny. Vad gör man inte när de ha hämtat mig MINST 1000 gånger på nätterna hahah.. 
Körde hem dom och sen somnade jag lika gott igen. 

Hade en superbra första dag hemma! 
Tack alla❤️ 
Allmänt | |
Upp