Vilken vecka!

Jag har fått så mycket gjort som ha stått på "att-göra-listan". Nöjd!
Dock så ha bloggen fått komma i andra hand.. men jag ha antingen inte haft tid eller varit för trött.. åh gud, jag ha varit sååå trött. Somnat mellan 20:30-21:30 varje kväll hahah.. helt slut! 
Med andra ord så är jag mer än redo för helg, men nu - sova

Nya tillskottet här i lägenheten. Simon kom hem med en superstor och superbra ny tv. Bara sådär haha.. han kan överraska han. Så nu kan man nästan säga att vi ha en egen bio hemma, för så stor är tvn här i vårt lilla sovrum. 
(null)
Natti❤️
Allmänt | |
#1 - - Hooki:

Vill bara tala om att jag går in här flera gånger om dagen. För att jag är intresserad av ditt liv och för att jag är väldigt uttråkad när jag är bara är hemma. Så om du tycker synd om mig så roa mig tack!!!
Från din Hooki

Upp