torsdag och fredag

förlåt för att jag är så off, men det blir ju så ibland
här kommer iaf

Torsdags!

itorsdags va det öppning för det nya discot, elr ur man ska säga
men det va ju svinkallt så vi gick in:D haha
jag,lise,mathilda,anton,helena,jenny och caroline gick in samtidigt
inga vågade dansa så vi drog upp alla, hehöhöhööhh

- några danssteg senare...

HAHAHAHAH

vi stack hem kl 1 ungefär då craj sov hos alexandra:D
mysiigt vade hhihih
becca åkte hem kl halv 8 för hon skulle vara barnvakt
carro åkte hem kl 11 typ för hon skulle hem och och sen till son mormor i skåne :)

jag gick hem kl 12 typ
duschade och fixade
middagen va fil och flingor
konstigt men är inte så speciellt hungrig längre.
men de kommer tillbaka snart

I <3 FOOOD

om ni inte hänger med så är vi inne på fredags eftermiddag nu:D

louice kom hem till mig efter en övernattning hos her friend:)
hon lånade ett linne till idag, halloween fest:)
men ja, vi snackade lite och sen gick vi hem till henne och pratade och jag åt sånna goda chillinötter, tror jag dom heter
men man kan inte äta så många sånna, man tröttnar:) HAAH

på kvällen senare kunde jag inte vara med louice för hon skulle på fest med hennes kompisar, så jag va med linus och alexandra hemma hos linus:D

vi kollade på tv och åt tonvis med godis och popkorn:))) YUMMIE
vi va hos han till typ 12 sen kom vi hem och sov

vaknade inatt och hade sjukt ont i magen så jag fick gå upp och ta en alvedon
vilket hjälpte:D
så de va ju bra

men detta va dom två dagarna !
Allmänt | |
Upp