Igår i Lagan ;)

söndags kväll och jag har haft en bra helg :)
i fredags va jag med carro hos henne och åt tacopaj !
becca kom och vi hade webb med alexandra ahha, ormbett och får -.-

i lördags igår- va jag i lagan hos emil med carro, vincent och alexandra :)
vi spelade guitar hero, med andra ord och kollade på film
haha emil äger på att poppa popcorn xD HAHA
" nej men ser vad många som är brända, domma kan du ju inte äta ?"
men det gick bra ändå, med lite grillkrydda på och almat  ;) ahah
haha så jävla kul har vi 
carro sov hos mig och vi va uppe till 3 ungefär
sen somnade vi gott

på morgonen gick vi in till alexandra och sen gick vi in till mig igen och åt
va hos louice på eftermiddagen och fikade och snackade, lånade en koffta som jag nog ska ha i helgen - toppen
älskar den tösen

dagens mening
"- jessica vi får aldrig bryta kontakten"
av caroline ♥

eftersom det va mest händer på alla andra kort så blev det iaf på min älskling...




ahaha för söt ;)
Allmänt | |
Upp