En mjälen dag

Vaknade kl kvart i 11 idag, så skönt att sova ut en dag.
Satte mig lite vid tv och åt frukost och sen solade jag hos alexandra med micke. Vi åt glass så badade jag och Panda vattenspridare xD hahah
Kl. 2 när ing-marie kom hem sa hon: Ska vi åka då?
Vi fattade först inte vad hon menade men hon menade mjälen. Såd et var bara att lagfa middag, äta och sen åka ut. Jäkla vad varmt det var, så kanske lite bränna har man fått idag. Men en sak är säker och det är att jag har fått soleksem på bröstet :( Hoppas bara det snart blir bättre.
Sen åkte vi hem och nu har jag lagat kvällsmat och duschat, sköönt!

Kvällen blir slappa, färgade nyss ögonfransarna med ! Ögonbrynen måste med bli lite mörkare, dom blir ju så ljusa i solen nu :)

Jag brukar använda djupsvart!

Den som är 3 minuter är minst lika bra som den man ska ha en halvtimme.
Remember that

Allmänt | |
Upp