Lördagskväll

Nästa första gången ni hör av mig på hela helgen. Jag har varit lite slarvig med hela bloggningen. Men igår hade jag faktiskt inte tid. Igår skulle mina föräldrar iväg på huset stod fritt vilket betydde fest och eftersom jag hade min fest förra veckan så hade jesper det igår. Självklart kan inte jag vara hemma då så jag bestämmde med Markus att vi fixar fest och så blev det. Mötte Markus och sen gick vi hem till honom efter ett litet besök av svärd. Så skulle Markus gå och hämta upp lite saker så då passade jag på att fixa mig, och det må jag säga att det va mycket trevligt att ha en lägenhet för sig själv !

Markus kom tillbaka och inte långt senare Svärd, så vi 3 började förfesta lite och snackde en hel del också. Men vi 3 va ett bra tag innan alla andra kom. Vilket menas med Becca, Alexandra, Ola, Kånneby, Anton, Viktor, Denis, Plutten, och ja sen va det nog några mer. Men himla trevligt va det iaf, speciellt när man vinner över "kungen" i sing star ;)

Men festen började gå mot sitt slute och vi skulle ner på stan för att bekanta oss med andra människor. Svärd var borta så jag och Becca stack in till grannen vill säga Rikard och hans vänner som va där. Vi skulle hämta Svärd med ja vi stannade där lite. När vi skulle gå så ville ju inte Svärd förlja med så han kom ner sen. Men vi gick iaf med Ola och dom ner till minigrekland, sen förlorade vi dom så jag och Becca klarade oss själva. Torino nästa. Asså det slutar ju alltid med att man äter eller sitter där. I mitt fall blev det en franskkebab och många tårfyllda skratt med Becca. Men det skulle ju vara så jääävla kallt så jag gick sen hem och fick en fin sovplats att sova över på. Men i helhet va kvällen riktigt rolig!

Detta gör vi om hönni. Typ nästa helg ;)
Och eftersom min kamera är på lagning sen någon gång i veckan har jag inga bilder...
Men det löser sig!
Och välkommen hem till denna underbara stad Berra! :)
Allmänt | |
#1 - - Nemo:

Soft!

Upp