Miami - Dag 9!

Idag var det fredag och Mia slutade tidigt från jobbet så vi passade på att åka till ett hotell vid stranden. Vi solade och badade fram tills att det var middag. Eftersom McDonalds låg bara över gatan gick vi snabbt dit och tog bara en hamburgare. Men när vi kom tillbaka till poolen hade jag fått en annans beställning. Haha, jag hade fått två stora pommes, en stor dricka, nuggets och en stor fet hamburgare. Jag hade bara beställt en lite större cheesburgare med en lagomstor pommes och en coola. Haha, så fel det kan bli. Sofia blev glad iallafall för nuggetsen! 

Vi återvände till poolen och solade och badade ännu mer. På kvällen hade vi bestämt att vi skulle ut och äta då vi skulle till Mias favorit ställe ”YOLO”. Men först skulle vi hem och fixa oss. Så vi 4 tiden (om jag minns rätt) steg vi upp, knöt bikinin och hoppade in i bilen.

Efter ett snabbstopp på Super Market var vi sen hemma. När vi kom hem tog vi det lite lugnt innan vi sen började duscha och fixa oss inför kvällens bravader. Alexander hade bakat super goda kakor som vi åt i mängder. Åh så gott! 
När vi alla var sminkade och klara hoppade vi in i bilen och styrde mot YOLO. 
Väl på klubben/restaurangen fick vi ett bord utomhus och det var jätte mysigt. Jag beställde revben och de var goda. Vi barn gick sen en runda längs gatan för att se lite hur det såg ut. Det var så fint och så annorlunda. När vi kom tillbaka drog Mia fram sin kompis som var DJ på hela stället. Han drog sen med oss in i VIP på de två klubbarna som han spelade på. Haha vi dansade och fick drinkar. Jag fick tyvärr så ont i fötterna pga mina klackar, så jag fick sätta mig ner till slut. 
Men det var kul, så kul att vi kom hem vid klockan 3 ungefär. 
När vi kom hem somnade vi efter lite tv i våra mysiga sängar och vaknade nästa dag till våran sista dag i Miami..


















 
MIAMI 2013, Resor | |
Upp