Balen 14/6 - oförglömligt!!!

Här kommer några bilder sen balen (14/6-13)

Vi var först på Gästgivargården och fotograferades och sen på terrassa för det var dåligt väder. Som tur v'äl var sprack vädret upp och vi kunde gå ut och fotograferas i parken. 
Vid 5 tiden gick bussarna till Tylösand där vi skulle äta och dansa hela natten lång, vilket vi också gjorde. Tillsammans med en massa tal, underbar mat, en del shots och 4 timmars dansade resulterade detta i den bästa kvällen någonsin!!
Jag mår så bra nu. Allt är slut och jag kan äntligen andas ut all skolångest- Men förstås så är det samtidigt tråkigt. Jag älskar min klass.. men detta måste ju hända alla någon gång och nu var det våran tur. 
Jag är glad för att allt blev som det blev och jag har haft underbara dagar. 

Här får ni några bilder som togs under dagen. Finns dock mer än dubbelt så många, men de läggs dessvärre inte ut haha. När jag får fotografens bilder sen Gästgivargården lägger jag ut dem då. Ha tålamod!









































Min Student | |
Upp