Felicia 20 år!

Ja som i helgen, som ni vet, har vi firat Felicia för hon fyllt 20.
Jag och Sofia tog bilen ner och landade klockan 3 till Halmstad. Vi mötte upp Felicia och gick lite på stan. Jag hittade ett superfint vitt linne och en genomskinlig kofta som fick bli kvällens outfit. Enskilda bilder kommer. 
Vi körde sedan till Willys där vi köpte fika och sedan hem till Felicia. Alltså... lägenheten. Jag och Sofia tappade hakan så fin den var. Inredningen, planlösningen... ALLT. Jag blev så avundsjuk. Mycket fint!!! 

Vi fick sedan sällskap av Nick, Anton och tillslut Alexandra. Vi fikade och bara mös innan vi tjejer började fixa oss. Vi blev bjudna på supergod mat som söta Felicia hade lagat. Verkligen jätte gulligt gjort. Jag och Sofia grät så mycket vi skrattade under middagen. Egentligen för ingenting haha retades lite med Anton men annars nae ingenting. Sen drog festen igång. Det kom lite nya ansikten och vi hade det trevligt. Vi gick ner på stan runt 12 tiden men stannade inte så länge. Jag och Sofa (återigen) gick snefylla på vägen hem och ja... hängde bokstavligt talat i träd. No comment haha. Vi somnade efter några timmar av skratt och samtal hem till Dani. 

På morgonen bjöds det på en dunderfrukost. Det fanns ägg, bacon, baugetter och ja mmmuuumms! 
Vi tog det bara lugnt hela förmiddagen och runt 3 tiden satte vi oss ute i solen och spelade kort innan vi sen körde hemåt mot Ljungby. Så mysigt har det varit. Vi kommer snart tillbaka Felicia ♥

 
Glasen som Felicia fick av oss. Jättefina och glad blev hon! 

 






Hottie!

 



"Ta kort på mig när jag twerkar i gräset" (????)

Sofia lekte Tarzan och bröt grenen HAHAHA grät av skratt 2 sekunder efter denna bilden togs. 




Lilla Alice ville följa med hem haha
| |
Upp