Formex dag 1

Igår anlände vi till Formex vid middagstid.

Direkt när vi kom in gick vi till Filipiniana. Deras monter är helt fantastisk. Jag pratade och diskuterade de olika stilarna, deras koncept, framgång och framtid med delägaren som jag har haft kontakt mycket via instagram, där jag även ha haft sammarbeten med företaget. Mer kommer det bli och jag är så taggad! 

Gick vidare och fick lära mig mer om färg (även ett sammarbete längre fram) och hälsade såklart på Ernst. 
En superbra början på helgen. 
Idag är det dag 2 och sista dagen för oss. I eftermiddag åker vi hem men det ska faktiskt bli skönt. 

Till en helt annan sak: 
Igår åkte jag och mamma in till Stureplan. Där satte vi oss i baren tillsammans med Axel. Eller ja, han jobbar ju där men vi hinner umgås och prata en hel del ändå. Gud va jag ha saknar min bästis! Alltid lika kul att ses och alltid lika tråkigt att åka ifrån varandra... snart ses vi igen bror❤️

Jag och mamma fortsatte kvällen med en middag på Un Poco (Axwell och Ingrosso restaurang) där åt vi en fantastiskt god tryffelrisotto, ugnsbakad broccoli och bakade aboginer i tomatsås. Lite smårätter som vi delade på tillsammans med rödvin och prosecco, helt underbart gott! Din går vi fler gånger!!! 

Nu ska vi checka ut och bege oss mot mässan! Ha en fin lördag❤️

Allmänt | |
Upp