Hur mycket kan man göra på en vecka - challenge?

Ja, heja mig! 
Denna veckan är knökafull. Om vi börjar med igår så var jag inte hemma förens 22:00. Hjälpte mamma och pappa i deras hem med en ny soffa som skulle hämtas och monteras, sen har jag tagit på mig ett projekt hemma hos dom som innehåller att alla skåp och garderober ska sorteras och rensas. Varför gör jag detta? Pengar, absolut. Men också för att jag tycker att det är lite roligt haha.. jag vet, det är konstigt men vi alla har väl en ovanlig hobby? Mamma och Pappa är nöjda iallfall. Dock så är det omöjligt att bli klar på en dag så ska fortsätta idag. 

Idag ska jag även anmäla mig till min utbildning - Feng shui konsult. Så taggad! 
Har även lite andra projekt inom inredning som jag ska fixa med denna veckan. Projekt som kommer ta tid, så inte säkert jag kan avslöja något än..

En annan sak som måste göras denna veckan - kolla på ny bil. 
Måste få tag på en ny pärla då min nuvarande bild går på sista refrängen. 
Ska även hinna med en Hanna-kväll och en tjej-kväll denna veckan, så jag antar att det är bara att köra igång denna tisdagen och försöka få ut så mycket som möjligt av den. 

Ha en härlig tisdag mina vänner ♥
 
Allmänt | |
Upp