Så glad idag!

Hej alla fina!! 


Här ligger jag i soffan i personalerummet på lin rast. Är så glad idag, kanske för att jag ska till stugan och kommer få sluta tidigare. Ja, det är nog därför jag är på så bra humör. Ni då? Allt bra? Och hur va helgen? Min helg va suuuuper! I lördags var det fest men lyckades inte ta någots andra bilder än på mig och Hanna, som vanligt nu för tiden haha. Festbilder är ju är ju ändå det roligaste så måste bli bättre på det igen. Kommer ni ihåg när jag la ut cirka 15 bilder varje söndag efter lördagsferren, det va roligt! 

Hur som helst så var det en lyckad lördag. Däremot söndagen var ju allmänt slapp men gottade till det med tacos på kvällen - livet! 

Nu kör vi de sista timmarna innan bilen rullat mot stugan❤️

Världens finaste Hanna! Va glad jag är att jag har dig!!!

Allmänt | |
Upp