Födelsedagshelg i London

Kan inte fatta att jag har fått detta i födelsedagspresent av min finaste! Är så oerhört tacksam och lycklig❤️


Han hade bokat ett superfint hotell i Notting Hill (som jag alltid ha velat besöka) så då kände jag att vi bara MÅSTE gå till "den blåa dörren". Ja, ni vet där de spelar in Notting Hill filmen. Jag som är så filmkär kan bara inte missa detta. När vi kom fram så såg den så liten ut. I filmen ser den gigantisk ut men icke.. här är allt så där litet och gulligt. Alla butiker och affärer ligger i små krypin, i love it. 

Just nu tar vi det lite launa på rummet. Måste ladda batterierna för att besöka London Centrum ikväll. Vi har massor på schemat att hinna med.

Kan inte säga det nog.. I Love You Soooo!!❤️

Allmänt | |
#1 - - Isabell Hedberg:

Men åh vad mysigt! :D
Hoppas ni fortsätter en underbar resa :)
Kram!

Upp